Yesterday!

hellå hoppas ni hade en bra valborg, det hade jag:) var först hemma hos rebecca och åt god grillad mat och tårta ni kan ju se hur jag såg ut efteråt i förra inlägget:P Inte konstigt att jag inte fick något ragg... haha Efter middagen så stack vi in till stan, kvällen började med att ta en drink på stinsen sen vidare till Swea men där var absolut helt dött.. Så vi var på BAkom hela kvällen för där var det iallafall ALLIIN!! fast jag hade nog hellre suttit på en bar och blivit full och odräglig eftersom jag är inte så mycket för att dansa..men viist är det kul att skaka rompa ibland;) 






TYvärr hade jag bara dessa två bilderna på min mobil:/ Ska be rebecca skicka från sin kamera sen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0