2 dagar kvar.

Nu närmar sig julafton med stora steg, mysigt! . Följde med syrran till stan idag eftersom hon skulle in till banken så jag passade på att köpa julklapp till henne men det slutade ändån med att vi möttes senare i samma butik och köpte julklappar tillsammans till varandra hahha:P så jag vet vad jag ska få och jag är så NÖJD!! men nu måste jag glömma det;) haha

Har även fått ett jobb erbjudande idag från Köpenhamn i en ny bar som ska öppnas i januari. Jag är lite kluven men har skickat lite frågor till han över mail. Jag vill ju gärna ha ett jobb alla dagar i veckan liksom. Så jag får se vad han säger! Men jag vill ha ÄVENTYR! och NEEJ det är inget strippjobb eller något sånt om ni får det för er, ett helt vanligt jobb.

PEACE



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0