Sunday morning, i dont care what i look like;)



Jag fick inte min redbull imorse , PANIC:p haha men det ser ut som jag överlever !! Har försökt plugga lite idag med det gick skit. Skrev en referat för några dagar sen men det var för kort, för det måste vara 160 ord, daah!
Igår kväll var jag trött kan jag säga inte lätt att passa en lite bebis. Jag kollade på melodifestivalen, Ändå härligt att Eric saade vann vår lilla kattarpare. Även om jag inte direkt tycker han har någon sång röst så är han värd det. Han gör ju väldigt bra uppträdanden iallfall och dans:) Imorgon blir det jobb för min del och plugg, så inte någon speciellt rolig dag:P Vårt nya golv ska också läggas imorgon det ska iallafall bli spännade. Lovar att ta foton och visa er när det är klart:) Ikväll blir det filmen Bröllopsfotografen och ingen big brother, tyvärr! Mamma får också välja ibland!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0