sleepless night

I natt vid typ halv 2 ringde barnens pappa och sa att mamman hade lite värkar. Så det blev snabba ryck med att packa lite Saker. Så jag sov hos dem inatt men där kom aldrig någon bebis.:/ Hon hade bara små värkar hela natten så det blev inget. Men antagligen så kommer den ikväll/ natt/morgon, någon gång:P haha Vi får hoppas på det iallafall ! Klockan 10 imorse passade jag en liten bebis åt en annan familj:) Jag var sååå himla trött. Och barnet var bara ledsen hela tiden:/ så tråkigt! Men vi gick en liten runda i stan och sen var vi inne på ett cafe och åt lite lunch! Sen tog jag tåget hem vid ett och hoppade direkt ner i sängen, det var såå Skönt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0