Plötsligt händer det...



Ursäkta den tråkiga bakgrunden på bilden. Ni som följer min blogg vet ju om att vi renoverar lite här hemma. Trä golvet är äntligen färdigt som ni ser på bilden and i love it. Annars har väl inte dagen riktigt gått som jag hade planerat, ena barnet mådde illa på gympan och råkade kräkas på mig. Jag har faktiskt väldigt svårt med att inte kräkas själv när någon annan gör det, men med barnen försöker jag alltid hålla tillbaka. Även om det kan komma lite kvävningar? heter det så? eller vad säger man ? haha iallfall jag försökte gör det bästa av situtionen.
Hade ju annars tänkt att åka till väla efter jobbet och träffa mamma och lämna tillbaka klänningen jag köpte på hm men får försöka göra det imorgn istället. Jag ska ändå in till svenskan då och jag måste absolut dit, missade ju förra gången. Sen blir det kanske en runda till skopunkten med mamma och elin. Ta tre betala för 2! Goood Skiitt Men nu ska jag gå och lägga mig i sängen och läsa lite och sen nanna:) VI hörs väl imon:D

PUSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0