My weekend

Fredag: Vaknade upp och var förskyld, jävla skit! Sov nog bort hela den dagen för att vakna upp frisk?? haha vilka drömmar man har ibland. På kvällen kom Magda till mig, vi åt pizza och mös framför tv till big brother.
Sanna och rodney förlovade sig? hahaha vilket skämt liksom , det kan ju bara vara så seriöst!! eller vad tror ni? hur länge kan det vara?.. Jag själv tar förlovningar som rätt stort , det är ett stort steg i ett förhållande. Man ska ju verkligen älska varandra och känna den andra partner väl! Inget man gör efter en vecka?

Lördag: Näsan var på bättrings vägen på morgonen. Det blev snabba ryck upp från sängen för vid elva kom syster och hämtade mig, vi skulle köra och besöka pappa i Tingsryd eller var det andra sidan jordklotet? haha hmm resan började tyvärr inte så bra. Min iphone visade fel eller vad det jag som tog fel på  höger och vänster? haha så vi körde ut på fel motorväg, Bra anna! Så det blev lite extra körning där. Väl framme i Tingsryd var det härligt att se pappa igen. Har inte sett honom på flera månader så det var skönt att se att han mådde bra och trivs där:) På vägen hem trodde syrran att vi skulle bli rånade i smålands mörka skogar så det blev gasen i botten hela vägen hem:P

Söndag: Har precis vaknat, solen skiner :) Härligt. Snälla säg att våren är på gång!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0