London planer!

Jag har nog inte riktigt gått ut med att jag har planer till att åka till london i sep-okt. Men nu gör jag:P. Det är en sak jag och en nära vän har pratat/önskat att få göra väldigt länge. Vi gillar båda london väldigt mycket och när vi var där i vintras fick vi tydligen inte nog, haha. Men denna gången blir det inte bara en weekend utan Vi har planer på att stanna där ett tag och söka jobb och testa klara oss lite på egen hand. Jag tror detta kommer bli ett stort steg in i vuxen livet.
Jag har inget direkt önske jobb när jag åker till london utan det blir det jag får. Tänker absolut inte har så stora krav verken på jobb eller boende. Jag tror verkligen att man få ta det lite som det kommer när man tar en sånn här resa. Bara man har boende några veckor fram och cash då. Sen att man är flitigt och visar att man vill ha jobb så ska det nog gå väga;) Hoppas jag!! menmen har inte så mycket mer att skriva, ville bara dela med mig lite om mina planer framöver. CIAOOO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0