Jobb dagarna:)

Jag har gjort två/tre inlägg från mobilen men dem har inte kommit upp , så tråkigt:/ Någon som vet om de har bytt numret?

Jaja... iallafall som ni redan kanske vet har jag jobbat från tors-sönd hos barnen. Det har faktiskt gott bra, jag trodde det skulle bli väldigt svårt att vakna så tidigt på morgonen och ändån vara på bra humör men det lyckades jag med. Småbarn är ju underbara på morgon när de är sådär nyvakna och gosiga. Man kan ju säga att det kommer bli ännnuu mysigare med sina egna i framtiden! Annars på dagarna har vi varit ute mycket i solen, det har ju varit underbart väder. Så jag har kunnat ligga och sola lite medans dem har lekt eller sovit i vagnen:P Vi var ute och åt i lördags på resturang. Deras farmor bjöd och det va ju jätte snällt. Sen igår var vi på pålsjö paviljongen och fikade: våfflor och glass och lyssnade på live musik där, enormt mysigt. Så om jag ska sammansatta dessa dagar med ord så skulle jag beskriva de som: kämpiga, roliga men så enormt kärleksfulla.

MEN det är JÄVLIGT SKÖNT att vara hemma!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0