....



folk säger att jag har det i mitt blod men födds vi inte alla med att ha en egen vilja. Måste jag följa de fotspår som redan syns eller kan jag få rita min egna karta. Jag vill inte bli som dig även óm jag kan se det framför mig  ibland. Det är skönt att ta till något ibland. den saken som du tar när du mår dåligt. Den saken som verkar göra dig så mycket bättre som verkar vara viktigare än något annat. När jag är i den världen så har jag inga tankar om dig eller beskymer, upplever du samma sak? vad är det som beskymrar dig? förlåt att jag inte kan finnas där för dig för jag hatar hur du beter dig, du är inte den jag en gång kände. Var har egentligen den personen blivit av?.

Du kan inte styra. Din egna vilja ha blivit beskämpad....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0