Livet rullar på...

Just nu befinner jag mig i halmstad där jag ska jobba hela denna månaden, lär komma hem någon dag denna månaden, tror jag eller hoppas på;) har inte alls så mycket att göra här mer än att passa barn och visst saknar jag min familj och vänner sooo much... Men jag får försöka stå ut. Innan idag cyklade jag ner till halmstad (city) och kollade lite i affärer, hittade en fin tröja för halva priset inne på mq och ett par solbrillor på åhlens, ska ta bild på dem sen så ni får se vad man kan fynda i halmstad. Jag har även badad i poolen idag med barnen det var härligt. Jag hoppas på fint väder imorgon också så man kan sola och bada lite.
Ps. Roskilde bilder och lite prat om det kommer när jag orkar:P
Sov så gott sötnosar <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0