Förvirrad..

52

God morgon snyggingar. Har precis ätit frukost gottigotti. Har inte kunnat sluta tänka på en person. När man nästan precis försökt glömma av, så dyker de upp igen. Det är svårt och det gör mig så förvirrad...
men jag känner ändå en saknad, Du fick mig och känna mig så Bra! 
Men jag får väl ta det som det kommer, inte tänka så enormt mycket. 
Ny vecka imorgon och det innebär Jobb. Saknar de små barnen så mycket 
ska bli så himla härligt att kunna ge dem en stor kram!
Ska försöka lägga upp bilder från nyår under dagen också om min kära vän kan Orka lägga in dem snart!! 
På Lördag fyller man ju år;P.. 19 vintrar nu! känner väl inte att det är så speciellt haha
hade varit roligare och fylla 20:p  
Tjaooo!
 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0