Valentines day



Imorse var jag på en liten information på folkuniversitet, eftersom det är där jag ska läsa nu. Fick träffa min lärare i svenska och hon verkar hur gullig som helst. Ska på första lektionen på onsdag, har också fått en liten läxsa tills dess om att skriva en lite uppsats om ett  valfritt ämne:) så det ska jag försöka fixsa. Efter informationen gick jag in på åhlens och köpte mig lite nya skolsaker, alltid lika kul haha och som sakt en ny kalender, som jag ska skriva i såå fiint:p Imorgon ska jag passa barnen. Det blir gympa med dem :) kul! 
Ni får ha en fortsatt trevlig valentines dag, hoppas ni har någon att tillbringa natten med. Jag önska jag hade iallafall. Saknar kärleken<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0