time to say goodbye to the past?

Sitter just nu och kollar lite på Lyxhem till salu, väldigt roligt program. Man får följa två mäklare som värderar och säljer lyxhem runt köpenhamn. Så det programet kan jag lätt tipsa om, det går varje vardag kl 6 på kanal 4+! Igår gjorde jag inte så mycket, jobbade hela dagen med barnen nästan:) Innan idag var jag i skolan en runda för en lektion på svenskan, det gick kanon:) lämnade samtigt in lite uppgifter som jag har gjort  :)

Jag sitter också och tänker lite på vänskap. Det börjar kännas så konstigt mellan en vän och mig. Vi har länge varit väldigt nära varandra. Men helt plötsligt känns vi så långt ifrån varandra. Och hon har nästan inte alls hört av sig denna veckan så vet inte riktigt hur jag ska gå väga, ska jag verkligen låta vår vänskap rinna ut i sanden? Det går inte bara att hon hör av sig när hon känner för det och att jag ska finnas där? Känns nästan som hon tar mig lite för givet.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0