sleep tight!

Lördag och det har inte hänt ett skit!! Borring ! Har suttit vid datorn mest av dagen o kvällen  och läst bloggar och spelat Sims 3:p Kom in på kissies blogg och nu har hon börjat med barnmat som bantningsmedel , haha herregud normalt? Vilken förebild hon är för unga läsare! Jaja nog pratat om henne ! Testade mitt nya sims idag , the Sims 3 kvällsnöjen som jag laddade ner från cdon, det tog sjukt långt tid att ladda ner så jag rekommenderar att ni tar skivan istället ! De har bra priser på alla sims expansions nu 99kr/ st :) lite tips bara för er som är Sims nördar som jag :p nu ska jag iallafall hoppa i säng, undrar vem det är som väntar där? :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0