Red is nice!



Hej på er ! Hoppas ni har haft en underbar dag. Min har varit rätt lugn:) Det värsta var väl att jag inte kunde somna inatt för det var storm ute så kunde inte komma till ro. Den tog också i sönder vår lusthus glasdörr! jätte tråkigt för den är så fin:/ Men tills slut så somnade jag som väl va! På dagen åkte jag in till staden för att hämta barnen och passa dem ett tag! haha det rimma lite det där , dagen och staden och barnen:P Har äntligen också fått besked från skolan att jag ska dit på måndag, good! Så det är kanske tid att gå och köpa några nya pennor, behöver också en ny almanacka för jag har kladdat i min andra. Är ni också som mig som när ni köper en ny almanacka så säger man till sig själv att man ska skriva i den så fint man kan och inte alls kladda eller något men sen andra veckan är den som ett ritblock ändå? haha det händer iallafall mig men denna gången ska jag skärpa mig!! I morgon är jag ledig från jobb iallafall så har bokat in en massage hos min kusin:) det ska bli så sköönt!

Ps. hade röda naglar i dag och det är hur snyggt som helst !! GOO RED haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0