Lovely


Tjooo
Igår jobbade jag hos barnen MYS, De hade gympa så det var kul att kolla och hjälpa till lite eftersom den lilla också börjat nu så behövs lite extra stöd! Benen är ju inte riktigt stadiga i alla lägen än:P haha

Idag har jag bara varit hemma och slöat mesta av tiden, dem från skolan har inte hört av sig än, jobbigt! jag vill gärna börja nu så jag inte hakar för mycket efter! Var också med mamma på familia hon skulle handla lite mat till lilla mormor. Passade på att byta min gröna byxor till en 36 istället, så nu sitter dem kanon:)

Imorgon blir det jobb igen! ska dessutom försöka ta mig till väla och köpa mina skor:) Hoppas dem är kvar nu !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0