Turned to be a great evening:D



Idag har jag ringt runt massa och fråga om lediga tjänster. Fick inte napp någonstans förutom att lämna nr så de kunde ringa upp om det skulle dyka upp något. Så jag va lite deppig innan idag:/ men fick en samtal nu till kvälls kvisten från ett ställe.. Ska dit imorgon och kolla läget lite och hoppas på det bästa:D 
Tänker inte säga mer än så ... hiihi jag kommer absolut uppdatera när jag kommer hem imorgn. Jag ska vara där redan vid 8 så det blir en tidig kväll. Ska kolla på filmen smekmånad kl 21 på kanal 4 en liten stund, den är så roligt! 

 ps. bilden är tagen på min underbara (hjärte) katt ! Fotograf: Emma, vår grannes dotter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0