Quick update!



Förlåt för min dåliga updatering men har haft fullt upp med jobb och körskolan! Så har faktiskt inte haft tid eller ork att sitta vid datorna förren ikväll då haha :P Tur att man kan gå in facebook på mobilen så man inte missar allt för mycket:P Tyvärr funkar det inte att göra blogg inlägg från mobilen, förutom då om man betalar men det pallar jag inte. Imorgon och på lördag är jag ledigt ska bli himla skönt att sova länge:) Dessutom har jag fått en dum förskyldning som jag hoppas på att få sova bort.
 
Ensak jag måste få ut är att jag är såå extremt trött på mina glasögonen, de är bara ivägen hela tiden. Jag vill att mina ögon ska bli friska såå jag kan ha linserna i igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0