I`m sorry my friends but i have been busy....

Förlåt mig ännu en gång, Denna extrema dåliga uppdatering får väl er att sluta att checka in och jag hoppas kunna vinna er tillbaka. Orsaken av denna dåliga uppdatering är att jag inte har orkar efter jobb och på helgerna har jag umgåts med vännerna (supit, varit död på dagarna):P)<3. livet har liksm rullat på... Tiden gått fortare än den brukar om det nu är möjligt?

De närmaste senaste dagarna eller vad säger man ? jaja i helgen och igår:P I lördags var jag med min älskade goda vän rebecca i malmö. Först lite förfest hos en som hette stefanie. Sen vidare till Avicii som spelade på slagthuset. Det va en riktigt bra kväll, jag hade himla kul även om jag hade extremt ont i mina fötter och gjorde kasnke några onödiga calls... menmen drickan kan ta över, det är väldigt hemskt på ett sätt men man har väldigt kul med den och åt den. Dessutom är det väldigt gott haha jag tänker inte säga mer om den.
Söndagen blev lugn med en heldel tv tittande. På kvällen kom magnus och vi körde och köpte glass på mcdonalds för att jag tvinga han? haha wellwell.

Igår hade jag tid hos ögonläkaren på helsingborgs lasarett och jag kan meddela att mina ögon är helt friska och klara. jipppi han sa att jag fick börja andvända linser igen som jag har redan böjat med lite smått. Men annars börjar jag vänja mig med Anna glasögonorm. Jag hann även med att shoppa denna dagen, ska ta bilder alldeles strax och visa er mina små inköp. Men nu ska jag rusa ner och sätta på tv för jag vill se robinson, killarna ska tydligen springa nakna? elller? haha i have too seee !!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0