Nighty nighty

Var och jobbade en runda innan idag, det gick jätte bra! Hände en skit rolig sak med den lilla killen. Jag råkade tappa mina solglasögonen när jag skulle klä av han ytterkläder för de var i håret. Så brast han bara ut, åhh du tappade ÖGONEN! sen kollade han upp på mig helt chockad och skulle se om jag hade ögonen kvar :P 
Sen andades han ut lugnt och förklarade för mig att det inte var någon fara!! hihi Sånt gör verkligen min dag när jag är där allså.

Annars så slutade jag vid 6 och tog tåget hem. Sen gjorde jag inte så mycket mer än åt och checkade in fb.
Mamma kom hem för en halv timme sedan eftersom de hade kvällsöppet på väla. Men hon ligger redan i säng för hon ska upp tidigt imorgon och det ska inte jag HAHA ! för jag kan bara sooova. Nej där var jag taskigt, alla ni som ska iväg till jobb/skola får ha en så bra dag som möjligt. NI får tänka att ni gör något vetttigt iallafall;)

Men nu ska jag gå och nanna. Kanske spela lite Farm frenzy först ( det är jätte skoj ) men egentligen för små barn? men who cares? Är man lite efterbliven så är man liksom;)  

Imorgon Fyller pappsen år<3

PUss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0