Dålig uppdatering!

FÖRLÅT alla! som kommer in varje dag och tror där är något nytt:/ och så är där inget men jag har tagit en liten paus från bloggen. Det får man lov ibland;) Just nu sitter jag iallafall här och har fönstret öppet och luktar massa grill och jag blir så himla hungrig. Tyvärr är det inte vi som grillar:/ Men imorgon blir det att grilla/festa hemma hos Rebecca eftersom det är Valborg. Sen blir det utgång, är så extremt taggad redan nu hihi:P Kan detta sluta bra? NI får väl vänta och se;)
Var i skolan i onsdags som jag berättade, gick sen på stan en liten runda och köpte mig en vårjacka:) jätte fin! Den är tyvärr från förra året så jag måste ha S i den istället för M som jag brukar ha i jackor. Men den sitter bra ändån kanske lite tajt men vadfan få träna bort lite. I torsdag gjorde jag nada, följde bara med mamma och handlade lite mat för helgen. Och idag har jag sovit mycket och legat och solat med rebecca i trädgården, MYS.
Nu ikväll vet jag inte vad som händer antagligen ingeting:/ hihi men ni andra får ha en så trevlig kväll som möjligt:)
MÅnga pussar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0