Välkommen till min blogg!

Känner att det är tid att starta en blogg nu, har velat göra det länge men aldrig riktigt haft tiden eller orken men jag hoppas verkligen att jag har den nu. Jag känner att det hade varit kul att dela min vardag och min syn på livet med er, dessutom tror jag också det hade hjälpt mig mycket att få skriva av mig lite.
Min blogg kommer nog vara mer som en dagbok (utan att den inte är hemlig då förstås)
Den kommer handla lite om min vardag,vänskap,kärlek,familj,sorg,besvikelser. You name it ! och säkert mycket mer. Kanske tillomed mycket skit som inte alls är intressat att läsa...men som jag känner är bra att få ut.
Jag hoppas verkligen detta kommer gå väga och önska mig lycka till :)

HejHEj Bloggliv:P








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0