SUNDAy!



Kom hem vid ca 6 tiden igår efter har spenderat natten hos de små trollen. Första gången jag hade dem natt och det gick faktiskt väldigt bra. Den lilla sov brevid mig eftersom han hade feber:( så synd om han, så det blev inte så mycket sömn för någon av oss två. Han drömde också att en krokodil bet honom:/ åhh stackare. Vilka drömmar!
Lördag kväll gjorde jag inte så mycket, var bara hemma och tog det lugnt. Orkade inte ta mig någonstans. Så det blev massa mys med mamma istället!

Denna veckan är det ju Höstlov. Hoppas det händer något kul! Blir väl antagligen jobb för min del, måste också åka till bibblan för att hitta en engelska roman som jag måste ha läst nu på lovet:/ Sen hoppas jag att det blir en road trip till malmö också med rebecca, behöver verkligen jacka och kanske några andra saker :p hihi
På fredag vill jag absolut ut. Det känns som evigheter sen sist! Sen hade jag väl tänkt ockå att börja träna, men ni vet hur jag är. LAT!

Köpte en ny lila bh i fredags. jag tycker verkligen om denna lila färg på bhar eller kläder. Det är också en fin färg nu till hösten, tycker jag.
Va lite tveksam om jag skulle ladda upp denna bild men egentligen vad gör det? Man visar ju sig i bikini på somrarna och det är ju inte så stor skillnade! så W.T.F :P enjoy!

gdfg




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0