Mätt och Belåten!

Har precis ätit en stor fett potatis från grafffiiiti med skagenröra. Farlig god. Tyckte jag va värd det idag, det är inte så ofta jag unnar mig att köpa köpemat. Det är ju så himla mycket pengar som man kan ha till så mycket roligare saker.:P

OM lite mindre än två månader(december) åker jag och några vänner till LONDON. För några dagar fullt med party,shopping och massa annat skoj. Ser verkligen fram emot det. Hoppas det blir awesome.
Checkade in topshops hemsida imorse men jag hann inte kolla på så mycket mer än på Koftor, får väl erkänna att jag är väldigt svag för dem. Skönt och ha dem under jackan på vintern, men passar lika bra att ha en sommarkväll. JA man kan helt enkelt ha det nästan till allt.

Här är några koftor från Topshop som jag fastnade för:)



Om jag nu hade tänk att köpa alla hade det gått på ca 2.800kr.



Kommentarer
ida!

jag ÄLSKAR topshop! det bästa som finns :)

2010-10-13 @ 14:19:43
URL: http://idusida.blogspot.com
Anna

JAA verkligen !!

Ska bli kul att kolla in den i LOndon:D <3

2010-10-13 @ 14:49:55
URL: http://annaasofiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0