hejhopp

Hoppas ni har haft en underbar dag. Själv har jag faktiskt bara varit hemma, börjat plugga lite smått på mitt "eget arbete" i samhälle. Känns bra att vara ute i god tid:)
Ikväll kom syrran och hennes pojkvän på ett kort besök, det var mycket trevligt. Hon har börjat dyka upp mer nu och det kan ju bero på att hon fått körkortet, jag vill också börja men känner att jag inte har tillräckligt med pengar och tid. Mina inkomster går väl mest till att spara till london resan, utgångar och lite kläder och sånt smått. Och min nästa lön måste verkligen gå till vinter jacka, börjar ju bli extremt kallt ute. Men det är så svårt, har inte hittat någon som tilltalat mig, är väldigt sugen på en såkallad ballong jacka. 

Imorgon blir det jobb! Ska också försöka hinna med och kika lite på stan efter jacka och kanske in en sväng på pärlgården. En väldigt roligt butik med massor utav Pärlor, kanske får ihop något fint imorgon så jag kan visa er:)
Efter jobb blir det nog att försöka åka inom gymmet för att få mitt gymkort så att jag kan börja träna höhö så småningom kanske? hihi 



FÅr inte missa att Gratulera min kära vän Rebecca till körkortet<3 Bra kämpat!!
 

 

 

lklk



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0