Good kväll !

Förlåt att jag har varit så dålig på några dagar att skriva :/ men har inte Örkat.
Min helg har varit helt okej. Har både tagit det lugnt och stissat runt. hihi:p Det som tar lite hårt på mig
är att visa folk inte bara kan vara vänner utan att det ska leda till så mycket mer? annars är det bara hejdå.. Det tycker jag är så tråkigt! Man kan väl inte få för många vänner, RIGHT ?

JAJa idag har jag varit på barnkalas, faktiskt riktigt kul va det. Var lite skäptisk mot det för början liksom en söndag? dagen efter LÖrdaG? haha. Men det gjorde faktiskt min söndag att se så många leenden på de små varelserna.  
Stack till mamma efter kalaset och gjorde två impuls köp. En tröja och en halsduk:) Gillar såna spontana köp, bara synd att det ska kosta:P

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0