God morgon!

Snart dags för mig att hoppa in i duschen och åka in till stan och hämta dem små trollungarna från dagis.
Om ni inte viste det så jobbar jag som barnflicka till två små barn. Många tror att det är ett väldigt soft jobb men det är det absolut inte. Det är mycket som ska hållas koll på.

En vanlig dag för mig som barnflicka: 
 
*Hämta dem på dagis kl 15 (vagn upp och ner från backar)
*Kanske gå hem och leka hos ida ( Min kusin som passar barnens bästa kompisar) Annars bara leka hemma
och det är inte alltid lätt att hitta på något, man vill helst inte göra samma sak. Det är ju booring.
*På tisdagar är det gympa! (idag då)
*Sen 5 halv 6 brukar jag börja med middagen och det är väldigt svårt att hittta på något för dem är väldigt kräsna. (köttbullar och makaroner är en favorit)
*Sen kollar vi lite på tv.
*Jag slutar oftast vid 6.

Menmen nu hinner jag inte skriva mer. Måste chilla till tåget.
Hoppas ni får en underbar dag. Vi hörs när jag kommer hem:)

chaaoo!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0