Monday



Denna måndagen har jag spenderat med mina underbara vänner magda o becca. Vi körde en runda ner till center syd och kikade lite men där var väldigt dött så åkte hem till lilla helsingborg igen och körde inom ikea och åt lite köttbullar:P och gick runder och mös:)
Första gången jag åkte med rebecca. Det gick bra. Kommer ihåg när vi var små när vi låsades att våra cyklar var bilar:p haha tiden har gått så fort;P Bara min tur kvar nu och då jävlar ska vi ralla.:P

 

fdgdf


Jätte koncentrerad!

ghfgf

Jätte Okoncentrerad
Körningen gick väl lite upp och ner:P

jhjghgh

Körde inom Max sen och köpte varsin "lyxshake"
JAg får nog rekomendera choklad, JOrdgubben är också god men jag gillar inte klumparna av jordgubbarna:P



Men nu ska jag kolla på Top model sen blir det HOllywood fruar.
Imorgon blir det jobb ska försöka hinna med banken och bibblan också!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0