This is home for me..


Om ni inte viste det så bor jag i en lite by utanför helsingborg med min lilla mamma.
Huset är kanske lite för stor för oss men eftersom det är vårt barnhem så vill vi inte sälja det. Detta är golv som jag krypit på och lärt mig att gå på. Att se någon annan leka i min lekstuga går bara inte:P haha eller sitta i vårt lusthus på sommarkvällarna, gunga i mitt träd, no way. Så jag tror detta huset kommer förbli vårt hoppas jag på iallfall:)

Jag och mamma har väl samma smak när det gäller inredning vi Båda gillar shabby chic stilen och fransk lantstil.

lite smakprov inte så värst bra bilder men..
ghhgjdgdg
fghfghhjgghj



Jag älskar att bo på landet för att kunna springa naken haha nej skoja bara. Men jag älskar friska luften och lugnet. Sommaren är fantastisk bara kunna gå ut och lägga sig på gräset och sola det är inte alla som kan.
Men vist kan jag tänka mig att bo i en lägenhet i stan med och det kommer jag säkert göra. Men detta huset kommer alltid att vara mitt Hem. och jag älskar det.!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0