stop talking crap..

fgdgdhej hopp !

Imorse stressade jag mig upp för att hinna till engelska lektionen för en gångs skull men så va den inställd. jippi. tror jag gick och svorde hela vägen till bibblan:p
Och jag må säga att där va inte så himla bättre där , råkade sätta mig bredvid två män som bråkade om en sprit flaska, förjävligt men dem lämnade stället som bästa vänner:p och tur va väl det!

Så jag hann inom stan idag och köpte en present till mormor som fyller år imorgon, så ska dit där efter jobb och äta gott, hoppas jag:p

PÅ fredag vill jag ut men jag tror det blir att stanna hemma:
Lördag blir det nog helsingör (annexet) för att kolla på en vän som spelar i ett band:) det kan bli mysigt :D 

df Mormor får en liten låda med mysiga inne skor och body lotionen av lavendel! tror ni det blir bra?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0