MÅndag

 

Ny veckan på gång och den kommer innehålla mycket plugg och jobb. Känner just nu bara för att sticka till något varmt ställe. Ligga på solen och steka. haha ligga på solen och steka hm? skrev lite fort där, hjärnan hann inte med, menar så klart på en strand .haha

Min helg har varit helt okej :D var ute och roade mig lite i fredags med tjejerna. Det va kul, trodde ju först inte att jag skulle kunna eftersom jag var sjuk i torsdags. Men jag vaknade på fredags morgonen och kände mig helt okej! Sånt gillas:D
Lördagen blev lugn. Mormor bjöd på mat så var där åt. Sen blev det soffan hela kvällen med lilla mamma.

Måste ju också berätta att jag har hittat en vinter jacka nu, så jag slipper gå och frysa. Hittade den på Jc.
Ska försöka ladda upp en bild snart så ni kan se den:)

sad



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0