Skärpning Anna !

Förlåt alla trogna läsare att jag har varit så dålig på att uppdatera på några veckor? åh tiden går så fort!
verkligen ledsen men jag har skäl:P jag har faktiskt legat sjuk ända sen jag kom hem från london? kul va? vad kan det bero på egentligen? för mycket party? höhö
jaja det bjuder jag på i sånna fall, för pubarna i london är inget att skämt om:) vilken stämning! love it!!
Kommer upp bilder snart , det lovar jag:)

Idag är jag iallafall på benen igen:P för jag har varit ute och julhandlat med min lilla mamma. Hittade lite fina grejor, lite till mig själv också som inte alls var meningen.....men sånt händer ;) 
Nu ikväll har jag bara legat framför brasan och tagit det lugnt, tvingade katten ligga hos mig, mohaha
ja vad gör man inte egentligen ? var är min man? nä just det har ju ingen:(  

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0