Just the way you are.


Söndag igen då, gör inget för mig att tiden går fort vill bara iväg till LONdon nuu ! Åker på Onsdag kväll så bara tre dagar kvar nu ! Awesome:)
I fredags stack jag hem till mina underbara töser magda o becca och kollade på idol. JAy ska ju självklart vinna ingen snack om saken:)
Men det va också en väldigt känslosam fredag, är piss trött på  att folk ska kalla någon något bara för att? jaa jag vet inte, vad hjälper det dig liksom? Så jag bestämde mig för att riktigt ta tag i saken och bara säga Nej nu är det tillräckligt! Jag orkar egentligen inte bryr mig så mycket men han är en vuxen man och borde förstå första gången! Just sånna folk hatar jag och det är inte många jag hatar. JAg har iallfall accepterat att folk är olika, hoppas du också gör det snart!  
Som tur är jag lite starkar i mig själv NU men finns folk som är väldigt svaga för sånt och det kan leda till så mycket.  Soo grow up boy !

Igår var det Lördag, och jag hade fyllt upp! åkte en liten roadtrip till ängelholm med syrran och shoppade lite. Så mysigt. Hittade mig en väska,plånbok, och scarf!
Jag vet att jag borde spara mina pengar nu men kunde inte låta bli. What ever:P haha
sen på kvällen skulle jag passa älsklingsbarnen, det var lite svårt att nanna dem men gick till slut, jipppi :)
Sen kom snälla michell och hämtade mig, vi kollade lite på film hemma hos mig och snackade lite. Jag vet att du har det svårt just nu men ibland kan tiden läka sår. och jag är hundra procent säker på att det kommer göra så med dig för du är en stark kille<3

idag ska jag plugggaaaaaaa:/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0