JObbigt läge...

Kom precis hem efter att stått på åhlens typ ca 2 timmar för att vänta på mamma, efter ca 1 timme börjar jag bli orolig, varföör kommer hon inte liksom? har det hänt något? Tills slut bestämmer jag mig för att åka hem. ni kan inte förstå hur arg jag var och orolig. Tills slut får jag tag på henne när jag ringer hem..:
JAg: VAr fan är du? jag har stått på åhlens i ca 2 tim?
Mamma: ja jag vänta i en timme där nere vid heminredningen.
JAg: men det ligger ju för fan där uppe?
Mamma: Amen har du varit på söder? JAg sa ju vid norra ..
Där finns 2 åhlens i helsingborg ett i norr o ett på söder. Heminredningen är där nere på norr och där uppe på söder:P
JUst nu pratar vi inte med varandra ... skällde ut henne när hon kom och hämta mig på tågstationen, för fan skaffa MObil!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0