30 dec

hgjg

SnArt nyårsAfton, blir middag hemma hos mig med söta tjejor.:) Sen får vi se vad det bär:P

Det har hänt än hel del detta året, massa skoj, kärlek, sorg,vänskap,glädje, festanden, illamåenden haha nej men jag kommer lämna 2010 med ett leende, jag haft ett bra år. Fått mina underbara vänner ännu närmre och det älskar jag, vad skulle jag göra utan er liksom. Jag har fått jobb för första gången? som jag troligt viss har nu till sommaren också, har planer för att testa mina vingar sen efter sommaren, kanske tar den barutbildning iallafall? jag ska helt enkelt göra det som faller mig in, inte tänka så jävla mycket utan köra på.! det är en sak jag har lärt mig detta året att verkligen tro på mig själv och göra just det jag känner för, inte behöva gå runt och ångra saker..utan go with the flow liksom:P haha 
JAg hoppas också detta året att finna en prins, kanske någon galen som följer med mig på min färd?  Jag saknar den känslan att vara Kär så otroligt mycket!
Nämen helt enkelt jag ser framimot 2011!! IM ready<3

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0